Garancia

Garancia

Garancia:


Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet rendelkezik.
Az SBI-Pannon Kft. az általa értékesített árukat minden esetben – a gyártó, illetve az első forgalomba hozó által biztosított – a hazai szabványoknak és kereskedelmi előírásoknak megfelelő minőségben szállítja. De mivel semmilyen joggal, felhatalmazással és technikai feltétellel nem rendelkezik, hogy minden egyes termék minőségét megvizsgálja, ezért áthárít minden olyan felelősséget, ami esetlegesen az általa forgalmazott termékekkel kapcsolatos károkból fakad.
A Vásárló e tárgykörben igényét csak kizárólag írásban jelentheti be. Készülékek esetében, garanciális időn belül a készülékeket csak szakszervizben lehet javítani!
Az igény bejelentéshez a Megrendelő köteles eljuttatni az eredeti számlát, a garancia/jótállási jegyet (amennyiben az járt az áruhoz), valamint a szavatossági/garanciális problémával érintett árut. A bejelentés költségei (ideértve az áru visszaszállításának költségeit is) külön megállapodás hiányában a Vevőt terhelik.
Amennyiben a bevizsgáló szakszerviz állásfoglalása szerint a Vevő a részére értékesített termékkel kapcsolatban alaptalanul élt reklamációval, a termék bevizsgálásának költségei a Vevőt terhelik, és az Eladó a bevizsgálás költségeit haladéktalanul továbbszámlázza a Vevő felé.
Amennyiben a kifogás megalapozott, a javítás, ill. kártalanítás a garancia, vagy jótállási jegyben foglaltak szerint történik, minden más esetben a vonatkozó törvények meghatározók.
A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

Ha a termék az átvételtől számított 3 napon belül meghibásodott, a Megrendelő kívánságára azt azonos típusú új termékre kell kicserélni. Ha cserére nincs lehetőség, a Megrendelő választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy a vételár különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Ezt a fogyasztó dönti el.
Egyes esetekben nem dönthető el azonnal egyértelműen, hogy a termék valóban hibás, vagy sem. Ezekben az esetekben a cseréhez a szakszerviz szakvéleményére van szükség, így jegyzőkönyv ellenében a termék átvételre kerül.

Jótállási igény az alább iratok bemutatásával érvényesíthető:

- A cégünk által kiállított jótállási jegy és/vagy
- A termékhez kiállított számla

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szerviz fenntartja a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át az Eladó, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a Vásárló állja.

Kapcsolatfelvétel